Stranger in the city.


Hello dudes & dudette's! Har ni saknat mig? Kom tillbaks till storstan i fredags efter fyra veckors semesterhäng på Marstrand och på landet (hade dock en kort liten smygvisit i Sthlm förförra helgen). Vad har jag gjort då? Förutom att gått upp fem kilo i vikt har jag dragit på mig ett solmunsår som heter duga och fått så kallat swimmer's ear , men annars har det varit en förträfflig sommar med allmänt lata dagar på diverse klipphyllor å bryggor, samt en massa god mat och några blöta kvällar under Marstrands seglarvecka. Nu är det dock slut med att jaga soltimmar och öva konstsim, bara hundra procent realitycheck som gäller, känns inte riktigt ok att vara tillbaka i Stockholm, måste hitta takten igen - ska försöka börja träna lite, träffa alla kompisar jag saknat och skaffa ett jobb som får igång hjärncellerna igen!























John Miles - Stranger in the city



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0