Giltig frånvaro?




God afton god afton! Jag får ursäkta att mina inlägg har lyst med sin frånvaro den senaste tiden, men jag har varit fullt upptagen med att vaccinera mig, bli lite äldre och och skaffa mig ett heltidsjobb. Så numera jobbar jag på Acne Archive och behöver all skönhetsömn jag kan få dom här första intensiva veckorna, och då funkar det inte att sitta å slöblogga runt 2-3 på natten. Men jag lovar bättring framöver! Dessutom fick jag en ny kamera av min kära flickvän härom veckan (fick en förra året som jag lyckades slarva bort redan efter 3 månader) så fort vi blivit lite bättre vänner ska jag ta fota lite mera grejor & grunkor som inspirerar mig och är värda att dela med sig!


BON VOYAGE! / THE FOX TAIL.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0