Hold your horses.

Den kommande hösten har Opening Ceremony och Pendelton slagit sina påsar ihop och freakat loss lite extra på mexikanska mönster i bästa folklore-anda vilket borde falla mig i smaken. Men jag tycker nog att färgskalan är lite för overkill och lämnar en konstgjord eftersmak som påminner om den som den där jäkla New Rave-eran lämnade efter sig för några år sedan och som "vissa" stora modeföretag fortfarande verkar tror att kidsen diggar. När jag tänker efter tror jag att jag hade en klasskompis i fyran som hade en fleeceväst som nästan såg ut som den på den nedre bilden. Kanske inte är så wack ändå? Nä, jag ska leta upp några riktiga mexicanska indianer som väver egna västar å grejer..







    Opening Ceremony X Pendleton släpps i början på Augusti.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0