Konsten att styra upp en festival - eller inte.


Var på bio tidigare ikväll och såg Ang Lee's Taking Woodstock. Filmen är inspirerad av uppkomsten av festivalernas festival - Woodstock. Hade inte hört nånting om den innan, men det var en ganska okej film som passade rätt bra en ljummen Septemberkväll som denna. Hade jag varit runt femton skulle jag lätt blivit peppad att styra upp en festival, men nu med lite mera erfarenhet bakom skallbenet nöjer jag mig med att jag hade några mindre fester med runt 250 pers och fyra band som spelade hemma på gården hos mina föräldrar, utan deras godkännande och vetskap. Det var slitit så det räckte för min del... 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0