Things are gonna go my way....


När man tittar i backspegeln är inte svårt att se tillbaka på 2009 som ett minst sagt mediokert år, iallafall ur en karriärsmässig och ekonomisk synvinkel för min del. Ingenting blev som det man hade tänkt sig, jobbintervjuer gick åt h-lvete och avlönade "bloggprojekt" gick upp i rök, semesterresor fick stryka på foten och det är ju om sanningen ska fram ganska så jäkla omöjligt att leva i Stockholm 2009 på endast vackra visioner, luft, kärlek och ett lågavlönat extraknäck en dag i veckan(!). Som tur är har jag ju en underbar flickvän som brings the dough och massa härliga vänner och familj, och det mesta brukar ju faktiskt gå min väg till slut - det tar bara lite längre tid på mina "omvägar". Så man kan väl säga att det var lite som att stor jäkla stenjävel föll från mitt bröst när första "heltidslönen" från Acne trillade in på mitt konto i måndags. Gick på en gång till Our Legacy och köpte dom här bootsen som jag tjatat och tjatat om sen förra sommaren, fick excellent service av Fredrik och Samuel som handslipade skoparet ifråga och dessutom var dom nedsatta med 50%. Tack som fan! Vi kommer gå långt ihop, jag och mina nya stövlar......




Vintagekänsla fast ändå nya, gotta love it! Kan inte köpa second hand-stövlar, känns så jäkla nasty att stoppa fötterna i nån okänd persons svettiga dosor!...




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, om du gillar the cash rollin' in så kan du börja med att låta mig få min sömn ofredad.

/sömnlös sömnstörd & trött

2010-02-01 @ 08:24:38
Postat av: Anonym

jag menar att jag inte vill ha min sömn ofredad såklart...

2010-02-01 @ 08:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0