Mitt liv i rosa....


Råkade ut för den såkallade "fjärilseffekten" häromveckan. Hade kommit över en grå T-shirt på Acnes provutförsäljning som inte alls visade sig vara en Acne-tischa utan ett pressutlåningsex av H&M's Jimmy Choo-tischa som nån klantig stylistassistent råkat lämna på Acnekontoret istället och av nån outgrundlig anledning hamnade bland sampleproverna på Archive's. Soo far soo good, för jag gillade ändå T-shirten och när jag skulle tvätta den förra onsdagen så fick den åka med i vittvätten, vilket jag skulle få ångra! För när jag tog ut kläderna ur maskinen visade det sig att dom röda bokstäverna som utgör H&M's logga som satt på den dolda lappen på insidan brevid texten "presssample" nu hade färgat hela min arsenal av vita linnen, T-shirts, underkläder samt min enda vita skjorta som jag inte vuxit ur - ALLT ÄR NU ROSA! Men vem vet, det kanske är dags för lite rosa i vår! Har inte burit rosa skjorta sedan jag var stilförvirrad i Dubai för några år sedan. Men kan Johnny Depp komma undan med det så kan väl jag det med....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0