En vacker dag.....


Hade du frågat mig när jag 10 år vilken bil jag skulle vilja ha om fick välja vilken som helst, skulle jag svarat: Land Rover Defender! Faktum med är att jag skulle svara likadant om du frågade mig idag, vilket jag nog inte är ensam om. Speciellt i Vasastan har detta fordon drastiskt ökat i antal  och det har nog inte så mycket med den tuffa terrängen i stadsdelen att göra, utan snarare på grund av den höga andelen reklamare och fotografer i trettioårsåldern som bosatt sig runt Rörstrandsgatans förgreningar och som förverkligat samma romantiserade dröm som jag har till och från. En vacker dag kanske jag också får ha en sån bil? Här är en ruffig 3-dörrars favorit från i somras.










Det får bli ett pluspoäng för "fuck yoga"-klistermäket.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0