Hills N' Thrills.






Hooded Parka:              Head Porter Plus Mountainjacket
Down Vest:                   Penfield (finns på Nitty Gritty)
Ryggsäck:                     Fjällräven Kånken (Naturkompaniet)
Norwegian Sweater:     Our Legacy Reversed knitted
Duck Boots:                  L.L.Bean
Montana hat:                Hatbaren



Alltså: Det är ju ganska så gay (=kul) att plocka ihop såna här små kit. Hade varit j-vligt gay om jag hade Photoshop så att jag kunde lagt bilderna lite tightare och proffsigare. Mest gay vore det om jag inte var så fattig att jag faktist kunde köpa några av grejerna och skaffa mej Photoshop, skulle va gay gay gay!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0