Huey "The" Helicopter!


En granne till mina föräldrar har alltid haft ett intresse för dyra hobbys, bland annat äger han en Ferrari, en riktigt stooor jäkla yatch och en armada av travhästar. Men det som intresserar mig mest på hans gård är att han har en helikopterplattform med en tillhörande civil Bell 205 - eller som under Vietnamkriget gick under namnet "Huey's". I mina ögon är det bland det coolaste fortskaffningsmedel som kan köpas för pengar!

Jag måste ta mig ett snack med grannen till våren och kolla om man skulle kunna få hänga med på en flygtur över betesmarkerna. Har redan börjat ladda iPoden med "Gimme shelter, Purple Haze, Fortunate son, Paint it black och Wagner's Ride of the Valkyries". Jäkla typiskt att nån jävla idiot kände sig promt tvungen att sno hans postlåda på väg hem ifrån en fest jag hade för typ 12 år sedan. Får hoppas att det är glömt nu....



- Är du i Åre? Kommer om en halvtimme typ!




Fred och Kärlek såklart!





Kommentarer
Postat av: imbro

Hur jävla coolt som helst..

2010-03-25 @ 09:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0