I think I start to see a pattern here....



Min "nästan maniskt prylsamlande" käre far har fattat min förkärlek till indianmönstrade föremål och letat upp en filt som min farmor och farfar köpte på 40-talet när dom bodde i San Francisco, ska tydligen vara en "äkta" indianfilt. Det gillar man ju! Dessutom i helgen fann jag två fina väskor i hans gömmor/lager, en solblekt gammal blå ryggsäck och grön mockaväska. Jag ser vissa tendenser till att även jag kommer bli en prylsamlare när jag blir stor....








För er som inte har några släktingar eller indiankompisar i Amerikatt så kan jag rekommendera att kolla in Pendeltons fina filtar som i Sverige sälj via Mr. Mudd & Mr. Gold's e-shop.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0