What would Jimbo do?


I mina ögon har det bara funnits en handfull män som har lyckats bära upp ett par skinnbyxor med äran i behåll. Av dessa spelade Jim Morrisson i en helt egen liga för sig, jag undrar vad han skulle ha tyckt om Acne's bikerinspirerade modell Kick med mockadetaljer om han hade levt idag. Hittade nämligen ett par samples på utförsäljningen som till min stora förvåning kändes heeelt ok! Jag vet inte om jag ska slå till eller om jag bara har kommit i nån sorts 30-årskris, man borde ju ha ett par i garderoben nån gång i livet. Så hellre nu än senare....






Is it a go or a no goer?...



Kommentarer
Postat av: sophie

Snyggga!

2010-05-28 @ 22:01:42
Postat av: Jarno

He would say; Go Kim, go!

2010-06-04 @ 17:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0