Ge mig lite riktig vinter!




Jag måste säga att jag faktiskt gillar vinter och snö! När jag var liten och bodde på landet så hände det att vi blev insnöade och inte kunde ta oss till skolan. Har gått och väntat i flera veckor på att den första snön skulle komma och fick upp pulsen lite när jag läste på löpsedlarna att kylan från Norra Ishavet var på väg in över Sverige. Hade räknat med att vakna igår natt av att vinden skulle vina utanför fönstret och att gatorna skulle vara täckta av åtminstone en tre decimeter snö, men icke! Bara ett tunt lager puder och is överallt, helt j-vla värdelöst! 



Kommentarer
Postat av: Emilia

Du kan ju inte klaga nu, när halva Nordpolen är på väg ner över oss...

2009-12-15 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0