Iroquois.


Man ska ju vara j-kligt glad att man inte bor i Japan! För om jag bodde i tex. Tokyo skulle spendera alla mina penningar på kläder, det verkar inte finnas nån hejd på hur många märken det finns som spottar grymt bra grejer! Eller blir jag lurad? Är det egentligen bara medelmåttiga kläder som blivit bra stylade? Näe, jag tror inte det det, eller. Dom har ju iallafall en grym känsla för detaljer och inspireras av kulturer och livstilar på ett sett som västerländska märken inte riktigt verkar kunna greppa. Som Iroquois, har aldrig hört talas om tidigare men ser grymt ut!(Fast du skulle säkert kunna gå till myrornas och hitta samma grejer där. Hehe!) Okej, nu börjar jag bli trött och tappa tråden. Sleep tight! 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0