Ordspråk on my mind...



1. Be careful with what you wish, it just might come true. "Minisnökaos" å jag älskar det! Länge sen det fanns pepp om en vit jul på det där snöiga sättet.


2. Better safe than sorry! "Risk för snöras"skyltarna börjar dyka upp på gatorna och erbjuder ett ypperligt tillfälle att få användning av hjälmen som jag fixade å trixade med som en thönt för en månad sen.


3. You live and you learn. Plockade precis fram mina fodrade mc-kängor och kom fram till att det hade varit smartare att göra rent dom på en gång efter sommarens leriga festivalbesök, än att slänga in dom i en garderob och ta hand om skiten senare....      ..Det vill säga NU!


4. Adapt and adjust. Ska på uppstyrd julfest ikväll och upptäckte precis att typ den enda vita skjortan jag inte vuxit ur hade rödvinsfläckar över hela magen, kul! Har kört på med alla kemikalier som är lagliga för att förhoppningsvis få bort fläckarna, annars blir det västupplägget...     ..igen....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0