Flower power.


På tal Levi's Vintage så har jag en jeansjacka och en skjorta från Levi's som är vintage på riktigt! Jeansjackan är från 1970 och har en massa brodyrer föreställandes en papegoja, en knarkig svamp av nåt slag, en massa blommor och avslutandes en palm på ryggen! Fattar ni kopplingen? Inte jag heller. Jag hittade den iallafall på Beyond Retro för något år sedan och bara kände mig tvungen att köpa den och har inte ångrat mig sen dess. Orange Tab-Skjortan köpte jag på Herr Judits förra sommaren och den har jag inget år på, den är tyvärr i tajtaste laget runt midjan, så jag har inte använt den så mycket som jag skulle velat. Den har iallafall väldigt fina broderade blommor så den får hänga på väggen så länge....













Om det är någon som har några fina broderade plagg att sälja, let me know!




.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0