Boys will be boys.


Fick en bok av min käre far sist jag var i Sala, han hade hittat den på en loppis för tio kronor och fastnade för det fina omslaget precis som jag också gjorde. I boken kan man läsa om hur man tämjde vilda hästar på 1800-talet och lära sig om vilka sporrar som var "the shit!" när man skulle bryta in en ny mustang. Hittade även en liten hattguide, för er som är nere med hatten men varken fattat tycke för vare sig Lanvinhatten eller Hoffmaestrostopet ( galet ful hatt som ofta ses i kombination med en adidastracktop på folk som hänger på Bauer eller valfri Hoffmaestromedlem, snäppet värre en förra årets Jason Mraz-hatten!). Mellan Sockertopps-sombreron, Präriehatten, Montana-kullen och Texashatten blir det nog Montana-kullen för min del! Även om jag igentligen är mer svag för Huckleberry Finnupplägget fortfarande....
















.

Kommentarer
Postat av: RvS

Ah, den boken fick jag också av min pappa, för en 15 år sen!

2009-06-11 @ 18:22:54
URL: http://stockholmsmygstyle.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag har också cowboy-boken. Har även en kompletterande med Indianer...

2009-06-11 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0