Välkommen,Welcome,Willkommen,Bienvenue!






Hej på er bröder & systrar! För er som har läst min andra blogg "Tamt sa räven!" så kanske det inte är någon nyhet att jag tycker att svenska bloggar om stil och "mode" håller ganska låg klass eller är alldeles för ängsliga och tråkiga.Det är därför jag nu startar "THE FOX TAIL"(vilket jag inte har en aning om det ens är grammatiskt engelskt korrekt), utan att säga för mycket så är iallafall min tanke att den här bloggen ska funka som mestadels inspirerande om allt ifrån olika klädstilar via kanske helikoptrar, båthus till färgskalor sen vidare genom musik och kanske rätt in i nån kompis garderob som köpt nåt plagg som är så konstigt att det knappt går att bära, men är för koolt för att slänga! Well, you get the picture! I slutändan kommer det väl bli jag som står och skryter om saker jag äger, eller tjatar om saker jag vill ha. Men det är väl så en "stilblogg" funkar?..... 






Om ni vill fortsätta läsa om när jag är bitter å försöker vara rolig så kommer TSA finnas kvar...

.

Kommentarer
Postat av: annika

GRATTIS, CONGRATULATIONS, BONNE ANNIVERSARE, DANKE SCHÖN, MUCHO CONGRATULATIONES!



Vad fint!

2009-06-03 @ 05:17:23
Postat av: Mr. Calderon

Bra jobbat! Ser fram emot kommande inlägg med spänning.

2009-06-03 @ 08:56:20
Postat av: smala lår

haha...har jag fel annika, eller tror du att danke schön betyder grattis?! tihi...det betyder ju tack!

/en schööön besserwisser

2009-06-03 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0