Hat of choice.






Hittade den här hatten liggandes skräpandes hemma hos mina päron förra hösten, vilken är den närmaste en bekväm hatt jag tror mig komma i år.

Var och Fikade idag med min höggravida kompis Jenny, blir alltid lite orolig att hon ska få värkar medans jag är med, häromveckan låg vi och solade i Tantolunden och garvade åt nåt skämt då hon plötsligt fick ont på ett sätt hon adrig haft tidigare, jag blev livrädd att jag skulle bli tvungen att förlösa henne på en filt bland folk som spelade kubb och låg och solade, men det blev inte så. Sen gick jag gick förbi och trackade Ollie som stod inne och jobbade på Acne medans solen tittade fram några timmar. Väl inne på Acne såg jag deras fina filtade cowboyhatt Sue Ellen för 2995:- vilket låter lite i dyraste laget, plus att det var en tjejhatt, men nästa tisdag börjar Acnes rea med 40%, så gå och hugg den till nån tjej du gillar!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0