2000 mil härifrån.




Annika drog till Australien i söndags på en "inspirationsresa", vilket betyder att hänga på stranden och kolla på tjejer i bikini's ingår i hennes jobb, det har ju helt klart sina fördelar att köpa in badkläder. Själv möttes jag av en grå molnvägg när jag tittade ut genom fönstret imorse. Fan, hade jag haft lite pengar på mitt konto hade jag lätt hängt med, hade till och med kunnat sålt en njure  - vem hade inte bytt bort en ruggig novembervecka i Stockholm mot Byron bay och 27 grader och sol! Och så har vi saknaden, sååå tråkigt att vara själv och kärlekskrank just nu. Så jag drar till Sala och målar lite i några dagar, kommer tillbaka på Fredag så om ni ska göra nåt kul - Call me!



Byron Bay by day.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0