Blame Canada.




Som jag skrev om tidigare så har jag bytt åsikt gällande Canadian tux-upplägget. Sist jag var i Sala så hittade jag en av min brorsas gamla jeansjackor ligga å skräpa i en garderob. Egentligen inget fancy schmancy alls, utan bara en helt vanlig Levisjacka i otvättad denim  som var lite för stor i storleken - en tvätt senare och den satt perfekt samtidigt som dom fina slitningarna kom fram. Det är så j-vla värt att lägga lite tid på att gå igenom sin gamla tonårsgarderob, 1994 och 2009 har mer gemensamt än vad man först kunde tro. Jag ska ALDRIG göra mig av med kläder igen!




Kommentarer
Postat av: annika

då MÅSTE vi ha en större lägenhet. hehe.

2009-11-24 @ 04:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0