Beerhunter.


Eftersom jag är "born and raised as an vegetarian" så är det inte riktigt min grej att springa runt i skogen och skjuta små oskyldiga djur, däremot skulle jag vilja åka till Alaska och bli avsläppt med en helikopter mitt ute i nowhere tillsammans med mina dudes och en massa öl, grilla lite, skjuta på ölburkar och sova i nån gammal övergiven skogvaktarstuga lite sådär lagom white trashigt. Å andra sidan efter att ha kollat på Extreme Survival med Bear Grylls på Discovery så räcker det kanske med att gå ut i skogen på landet till att börja med.....


Här kommer iallafall ett Alaskan Beerhunter-kit:








Keps:    USS FOX (Ebay)              
Solglasögon:    Oakley Frogskins Grenade        
Skjorta:    Ransom Quilted Overshirt
Väst:    Denver Downvest         
Chinos:    Levi's Fenom                     
Gunbag:    Hunter's finest                   
Kängor:    Red wing Chukka's            
Ölbälte:    Okänt                                 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0