Space Disco.










I say shitgoddammit! Det är ju såna här ballonger jag ska ha när jag fyller år om några veckor, NASA vet verkligen hur man bränner pengar på rätt grejer! Att styra upp en fest i den där hangaren skulle vara så episkt jäkla disco! Och på tal om episk disco så gästar ingen mindre än Gerry Rooney (Black Cock) mina forna Riminibröder Tranan nu på fredag. För drygt två och halvt år sedan spelade Gerry en blöt kväll(!) på Riche, samma kväll efter att ha blivit musikaliskt peppad och supit bort den värsta ödmjuka blygsamheten pratade jag med Annika för första gången och gav henne blommor som jag hade snott bakom bardisken, ett lyckat koncept som sagt!


Medans ni väntar på att det ska Fredag kan ni gå in å lyssna på Gerry RooneyBeats in Space eller här. Jag tror vi knyter ihop säcken här med lite Deep Purple - SPACE TRUCKIN'!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0