Dress to impress.




Man kan kanske tro att jag alltid går omkring och ser ut som en hemlös hippie eller en wannabe-biker och att jag hatar kostymer, men det är inte hela sanningen - det finns stunder och tillfällen då även jag kan gilla att se lite mer välklädd ut från topp till tå, som till exempel i Lördags när jag var på fest. Ombyte förnöjer ibland! Däremot tycker jag lite synd om "Preppypundarna" i runt 20-årsåldern som lägger CSN-pengarna på slipsnålar och italienska skinnväskor och drömmer om att se ut som nån gammal pensionär dom sett på The Sartorialist. Kom igen, passa på att vara lite punk medans ni är unga! Gubbe kan man vara efter 60 nånting.....         ...eller en lördag i mellanåt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0