Tyngdlagen är till för att brytas!


Vilket jäkla skönt väder det har varit idag! Har äntligen haft officiell premiär för mina nya solglasögon "Dusk" från TLF. Dessa brickor skulle lätt varit värdiga att suttit fastklistrade på Bunker Spreckels näsrygg om han hade varit i livet, men jag tycker jag kommer undan rätt bra i dem också! Eftersom min älskade älskling är Hong kong och jag är extremt sällskapsjuk har jag slirat runt med några av mina godaste vänner kring Nytorget, precis som varenda jäkla söderböna/kis verkar gjort av att döma på kön till 7eleven. Hann även med gå på Tunnelism's vernissage, vända upp å ner på allt och avsluta dagen med ett klassiskt pizzahäng. Just a perfect day! Önskar bara att Annika hade varit här hemma med mig......




( Foto: Emilia Bergmark-Jimenez. Klicka på bilderna för att förstora!)






Kommentarer
Postat av: annika

varldens finaste!

2010-04-12 @ 11:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0