Let's get stilförvirrad.




Tog med mig med solbrillorna till jobbet igår, tänkte spankulera lite i solen på lunchen - men icke! Helt plötsligt var det snöblandat regn och värsta slasket från helvetet. Om det inte vore för att vi drar till Indien om några veckor för lite själslig och kroppslig semester skulle jag ställt mig under första bästa halvmeters istapp. Har aldrig varit i Indien tidigare men det kommer bli bra skit, är ju sjukt peppad på sol och värme just nu. Det som dock ofta händer på semestrar är ju att man blir "stilförvirrad" och köper på sig massa konstiga kläder och grejer som när kommer hem bara WTF!? Tänkte kanske ändå gå all in lite som John, Paul, George och Ringo gjorde -68, glida runt i pyjamas med blommor runt halsen, meditera, spela sitar och jaga heliga kossor på stranden, typ. Kanske odla upp ett ordentligt skägg igen? Beatles lilla "andliga resa" fick dock ett adrupt slut när deras mediakåta/kåta guru Maharishi tafsade på Johns dåvarande flickvän om jag inte minns fel....




Resan satte ju ändå en hel del spår kan man ju lugnt säga....






Kommentarer
Postat av: ton petite amie

du och jag tillsammans kommer bli förvirrade, och det kommer bli så fint, så fint! puss och tack för att du gjorde min dag så härlig igår! (liksom du gör med alla dagar..)

2010-02-05 @ 06:11:04
Postat av: Greg

Have a nice time in India, I planning to go sometime :-)



Funny thing about that Beatles trip was Ringo took his own food...

a suitcase full of Heinz Baked Beans. And he still left for home early.

2010-02-05 @ 10:20:40
URL: http://filteredblog.blogspot.com/
Postat av: sophie

Ta med mig i handbagaget?

2010-02-08 @ 23:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0