Surt sa räven!




Herr Judit finns just nu två uppstoppade rävar, jag frågade Felix som jobbar där om dom var till salu och det visade att för 5000 pix/st skulle dom kunna vara i min ägo. Enda kruxet är att jag ganska nyligen köpte en resa för mina sista slantar och inte riktigt kan motivera att ta ett smslån för att köpa just ett par uppstoppade rävar (dessutom anser jag att ta smslån är ungefär lika dumt som att köra heroin i halspulsådern!). Skulle även kännas lite morbidt att ha två döda rävar stirrandes på sig varje morgon när man vaknar. No dead foxes for me this time...



Kommentarer
Postat av: Jael

Klart du ska ha en räv! Tror det finns ett gäng hos min mormor... Håller ögonen öppna!

2010-02-03 @ 10:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0