My kind of bag.


När jag var liten var jag ett "ryggsäcksbarn". Eftersom jag bodde mitt ute på landet så brukade jag ganska ofta slagga kvar i stan hos nån kompis, så jag hade alltid en väska utrustad med en extra uppsättning kläder och en tandborste, men även för att jag var så j-kla fåfäng att jag lätt kunde byta kläder efter typ en halv dag i skolan. Som tur är har slutat med det nu men fick lite ryggsäckspepp när jag såg The North Face Purple Label's kelimmönstrade väskor för ett tag sedan.




Serien "Old Kilim" är såklart säkert helt omöjlig att få tag på nu men säljs via Nanamica. Typ att det skulle vara lättare sy upp en egen av farmors gamla Iranska kelimmatta...



Inte helt omöjligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0