Införskaffat.






Att hålla på att pruta är verkligen inte min grej för fem öre, är alldeles för snäll för mitt eget bästa vilket gjorde att varenda jävla mongoförsäljare skulle försöka pracka på mig en massa skit utan någon som helst urskiljning av vad jag egentligen hade frågat efter, som tur är min kära flickvän en förhandlare av rang (det är ju liksom lite det hennes jobb som inköpare går ut på!). Medans jag stod å skämdes över att lägga vad jag trodde var ett skambud på 600 rupies, kunde hon säga: "Iv'e been to the factory where there made, I wont pay more than 10 rupies! And that's a good price! In Delhi I could get them for 3". Vilket gjorde att jag nog inte pyntade mer än motsvarande 130 spänn för västen, hatten, scarfsen, halsbanden, schalen,tunikan, kamerafodralet, sandalerna och tygmärkerna - tillsammans! U GOOOO GIRLFRIEND!!!


Boken snodde jag ifrån "biblioteket" på hotellet, den heter ju ändå Derelicts!




Kommentarer
Postat av: Elias

Det va på tiden att det hände ngt här! Varit dött här på bloggen lite väl länge.

2010-03-18 @ 13:07:28
URL: http://eff-u.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0