Rasmus på luffen.




Var och lunchade idag med min gamla buddy O' pal Rasmus Wingårdh som jag lärde känna när han jobbade som herrdesigner på Filippa K. Numera har han tagit steget ut som frilansande designer och har precis släppt sitt första kollektionssamarbete med det dansksvenska märket NN 07 under namnet "Project NN 07".

Det är kul att springa på Rasmus, han har alltid har positiva tankar kring det mesta och vi kan sitta i timmar och spåna ihop en massa konstiga ideér och projekt. En gång i tiden hade vi en "hemlig sammanslutning" som träffades en gång i månaden och drack Rockerfeller's och käkade ostron på Gondolen med dresscoden fluga och smoking, det var fan sköna tider! Jag hoppas att vi nån gång inom den närmsta framtiden att vi kommer jobba ihop med något nytt "riktigt" projekt. Under tiden kan jag rekommendera att spana in NN 07 's fina kampanjbilder med beduintält å grejer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0