Som ett jäkla flygaress!


Igår morse hade jag tänkt slänga upp ett inlägg om japanska Real McCoy's replikor på gamla flygarjackor, men istället gick jag och fikade med Olle P och spanade efter broderade patches på Modern Retro. På vägen hem tog jag mig en omväg förbi Mr. Mudd & Mr.Gold som sitter och trycker på denna B-10 jacka från Eastman Leather Clothing. Skulle kunna tänka mig lite flera patches men för övrigt så ser den riktigt bra ut och kvalitéen ska tydligen spela i helt annan liga än de jackor jag kollat in ifrån Real McCoy's och Flightjacket.com. Glömde kolla prislappen ordentligt men jag tror kalaset slutade på runt 4000:-, inget som jag har liggandes skräpande just nu så jag får hålla tillgodo med min tyskinspirerade lilla vän från April 77 med avtagbar fuskpälskrage (här från gamla TSR).








Som en liten bonus kan jag sticka in den väskan här nedan som också kommer från Eastman Leather Clothing och går loss på 799:-.





Har du inte varit förbi Mr.Mudd & Mr.Gold så kan jag rekommendera ett besök!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0