The Outsiders.




Med tanke på Patrick Swayze bortgång kom jag att tänka på Francis Ford Coppola's The Outsiders som var en av Patrick's första filmer och som också hade Tom Cruise, Matt Dillon, Rob Lowe, Emilio Estevez, och Ralph Macchio i rollistan. Tyvärr råkade jag köpa filmen för ett halvår sedan och blev riktigt besviken, bland det lökigaste filmer jag någonsin har sett! Men stylisten har gjort ett bra jobb för dom har sköna kläder rakt igenom (kolla bara bilden här ovan), kan det vara så att femtiotalet såg bättre ut på åttiotalet?. Om du fortfarande inte har sett den och trots min sågning vill se den så kan du få filmen av mig! Maila bara till: [email protected], först till kvarn eller nåt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0